Aasta looma unejuttude võistlus ootab osalejaid

Опубликовано Looduskalender - ср, 11/04/2020 - 16:16
Autorid

Eesti Loodusmuuseum kutsub osalema

Изображение
Nahkhiir
Содержимое

Tänavusele aasta loomale pühendatud jutuvõistlusele saab töid esitada veel kuni 6. novembrini. Nahkhiirte teemalist loomingut on esitama oodatud kõik huvilised lasteaialastest gümnaasiumi õpilasteni ning parimaid kirjutajaid ootavad auhinnad. 

Kuna sügis on aeg, millal nahkhiired teevad talvitumisplaane ning talvekuudeks Eestisse jäävate nahkhiirte jaoks tähendab see talveunne jäämist, on tänavuse võistluse teemaks unejutud.

Konkursile esitatavate tööde puhul hindab žürii nii loomingulist lähenemist, vormi, ülesehitust, sõnakasutuse oskust, kui ka sisu tõepärasust. Oma kirjatöös võib lähtuda nii teada-tuntud faktides nahkhiirte elu kohta kui vähe levinud teadmistest, miks mitte ka palju levinud müütidest ja nende paikapidavusest. Väikesed vimkad ja huumor on seejuures rohkem kui teretulnud! Konkursile on oodatud kirjatükid nii lühijutustustena kui erinevates luulevormides.

Kõikidest saabunud töödest valib žürii välja parimad, keda ootavad nii lugemisrõõmu kui magusaid üllatusi pakkuvad auhinnad.

Võistlusel osalemiseks tuleb saata oma maksimaalselt 1000 tähemärgi pikkune lühijutt või luuletus märksõnaga „Unejutt“ hiljemalt 6. novembriks aadressile:

muuseum@loodusmuuseum.ee 

Töö juurde tuleb kindlasti märkida ka autori nimi, vanus, kool, klass ja telefoninumber ning tööd juhendanud õpetaja nimi ja kontaktandmed. Võitjad selguvad novembri keskpaigaks ja nendega võetakse ühendust.

Inspiratsiooni kogumiseks sobivad hästi Eestimaa Looduse Fondi veebileht nahkhiirtest ja Eesti Loodusmuuseumi näitused “Hirmus armas nahkhiir” ja “Supervõimekas nahkhiir”.

Jutuvõistlust korraldavad Eesti Loodusmuuseum, Eestimaa Looduse Fond, MTÜ Aasta Loom ja Looduskalender.ee. 

Jutuvõistluse osalemiskutse ja tingimused saad PDF-failina siit!

 

Eesti Loodusmuuseum

На своей веб-странице мы используем cookie-файлы для поддержания технической функции и улучшения опыта пользования.

Также мы пользуемся аналитикой данных и рекламными услугами.