Uus e-raamat

Опубликовано Looduskalender - пт, 09/11/2020 - 12:12
Изображение
Tavainimesest kõikteadjaks ehk Lihtsurelikust surematuks
Содержимое

Miks on see nii, et ühed ei oota looduselt armuande ja võtavad sealt vägisi, aga teised annavad endast parima loodust hooldades ja kaitstes?! Miks ajavad ühed taga lühiajalist kasumit, aga teised pikaajalist säästlikku majandamist? Mis võiks olla taolise vastandliku suhtumise põhjus?

Üks looduskaitsega seotud ühistegevusi on iga-aastane talgukorras läbiviidav koristuspäev. Seniste talgute iseärasus seisneb selles, et korrastustöö objektiks on olnud väliskeskkond, s.t kas loodus või nagu tänavu – digivaldkond. Nii et ka selle aasta kriisikevadel sai ikkagi üht-teist tehtud, kuid samas mahus nagu varem muidugi mitte.  

Ent pole hullu, kuigi talgud on selleks korraks möödas, ei tähenda et korrastada pole enam midagi. Lisaks lotletule leidub veel üks hädasti puhastamist vajav, kuid seni täiesti tähelepanuta jäänud koht.  Nüüd tasubki vaadata kuidas on lood koristaja endaga, sest just tema sisemaailmast sõltub kumb temast saab – kas võtja või andja.

See sise- ehk mõttemaailm on meist igaühe vaimsuse koda, kus asub meie meel kui meie tegude määraja ja suunaja. Idamaa targad ütlevad, et meel käib tegude eel, meel on tegude juht, meel on kõik mõtted ja kavatsused loonud. Järelikult olenevad iga inimese teod, eluviis ja maailmavaade sellest, kuidas ta on meelestatud.

Seda, milline on meie meel ning kuidas teda määrdumuse korral puhastada, selgitatakse iidsele tarkusele tuginevas e-raamatus «Tavainimesest kõikteadjaks ehk Lihtsurelikust surematuks». See raamat on lugejale teejuhiks tema vaimse täiustumise teekonnal, mille põhimotoks on: aitad teisi – aitad iseennast, parandad ennast – paraneb kogu maailm.

E-raamat on kõigile huvilistele tasuta allalaadimiseks ja lugemiseks kättesaadav Eesti Digiraamatute Keskkonnas  (www.edrk.ee)

На своей веб-странице мы используем cookie-файлы для поддержания технической функции и улучшения опыта пользования.

Также мы пользуемся аналитикой данных и рекламными услугами.